ŞULE YÜKSEL ŞENLER KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ


Vizyon: 21. yüzyılın insanını ahlaklı ve mükemmel bireyler olarak yetiştirmek.

Misyon: Bizler: bütün öğrencilerin öğrenmelerini sağlamak, onların bilgili becerikli kendine güvenen milli ve manevi değerlerine sahip, geçmişten gelen tarihi misyonunun farkında, geleceğe emin adımlarla yürüyen saygı, hoşgörü ve mükemmelliği kendine ilke edinen bireyler olarak yetişmelerine fırsat tanımak ve onlara 21. yüzyılın gelişen ihtiyaçlarına cevap verebilecek beceriler kazandırmak için varız.

Başarılar:

Saatler: 09:00 - 16:10
Isınma: Doğalgaz
Bağlantı: Fatih Projesi Fiber İnternet
Yabancı Dil: İNGİLİZCE ARAPÇA
Taban-Tavan Puan Bilgileri: 2015- 2016 YILI 479.8 - 157.3
Okulun Sınav Başarı Durumu: 2021-2022 YILI 48 LİSANS 2 ÖN LİSANS VE AÇIKÖĞRETİM FAK
Sınavala Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi: 65
Sportif Etkinlikler: KARETE TAEKWANDO OKÇULUK MASA TENİSİ
Bilimsel Etkinlikler:
Proje Çalışmaları: eTWİNNİNG TÜBİTAK BİGEP HEDEF 2021
Kontenjan Bilgileri: 5.SINIFLAR 50 ÖĞRENCİ 6.SINIFLAR 50 ÖĞRENCİ 7.SINIFLAR 51 ÖĞRENCİ 8.SINIFLAR 72 ÖĞRENCİ 9.SINIFLAR 88 ÖĞRENCİ 10.SINIFLAR 81 ÖĞRENCİ 11.SINIFLAR 96 ÖĞRENCİ 12.SINIFLAR 68 ÖĞRENCİ

Telefon - 0 266 227 86 87

Belgegeçer - (266) 227 8687

Eposta - Göndermek için tıklayınız

WEB - https://suleyukselsenlerkizihl.meb.k12.tr

Adres - TOYGAR MAH. 23132 SK. ŞULE YÜKSEL ŞENLER KIZ ANADOLU IMAM HATIP LISESI BLOK NO: 9 KARESİ / BALIKESİR

Öğretmen :49
Öğrenci :556
Derslik :24
Atölye-İşlik :3
Konferans Salonu :1
Çok Amaçlı Salon :2
Fen Laboratuvarı :1
Kimya Laboratuvarı :1
Fizik Laboratuvarı :1
BT Sınıfı :1
Oyun Odası :2
Kütüphane :2
Kütüphane Kitap Sayısı :7685
Yemekhane :1
Revir:1
Öğretim Şekli :TAM GÜN

Yerleşim Yeri - Toygar mahallesi 295. Sokak No:52/B PK: 10020 Karesi İlçesi / Balıkesir

Adres - TOYGAR MAH. 23132 SK. ŞULE YÜKSEL ŞENLER KIZ ANADOLU IMAM HATIP LISESI BLOK NO: 9 KARESİ / BALIKESİR

Ulaşım Ulaşım Sefaköy taksi-dolmuşla ve Büyükşehir belediyesinin K4,K4A-G3 otobüsleriyle sağlanmaktadır.

İl/İlçe Merkezine Uzaklık İl merkezine 5 km dir.